"Az élmény elragad, az emlék megmarad!"

Esküvőszervezés

A nagy napról mindenkinek határozott elképzelése van, hiszen a lányok nagy része már kiskorában elképzeli ahogyan felnőttként hercege oldalán királylányos ruhában lépdel az oltár elé szerettei simogató tekintetétől övezve. A kisfiúk pedig arról álmodoznak, hogy férfiként elnyerik a legszebb lány kezét, akit majd óvhatnak és kényeztethetnek egy életen át. Ahhoz, hogy ez az álom valóra váljon mindenképpen szükséges egy profi szervező aki leveszi a házasulandók válláról a szervezéssel járó terheket, így az esküvő szervezés nem őrli fel a házasulandókat. Minden esemény így egy esküvő megszervezése is hosszas előkészületet,nagy precizitást, határozottságot, és magas fokú szakmai tudást igényel. Az ArtMax mindezt ötvöző kreativitással egyediséggel és igényességgel. Garantáljuk,hogy az általunk szervezett esküvő olyan különleges élmény legyen mely átsegítheti a párokat a házasság egy-egy hullámvölgyén.

„Az élmény elragad, az emlék megmarad”
mindig hűek vagyunk, hiszen számunkra a legjobb marketing ha a házasulandók ajánlanak bennünket ismerőseiknek, barátaiknak, rokonaiknak. Esküvő üzletág vezetőnk és kollégáink mindent megtesznek, hogy az ArtMax által szervezett esküvő kreatív, egyedi és felejthetetlen legyen.
Éppen ezért az esküvőszervező alkalmazása ma már nem kiváltság, hanem egy jó döntés eredménye.

Esküvőszervezőként, abban szeretnénk és tudunk is segítséget nyújtani, hogy ez a nap olyan legyen, mint amilyet a párok megálmodtak és a nagy napon csakis egymással, és a vendégeikkel tudjanak foglalkozni.

Az ArtMax Kreatív Ügynökség 100% magyar tulajdonban lévő, 2008 óta működő rendezvényügynökség. Ügyvezetője több mint 13 éve dolgozik a rendezvényszervezés területén. A cég eddig főleg céges rendezvények szervezésével foglalkozott. 2012-ben esküvő üzletággal bővül, melyet egy fiatal ugyanakkor tapasztalt esküvőszervező Molnár Gábor vezet. Gábor képzett rendezvény és esküvő szervező, akinek a hobbyja a munkája, vagyis élete az esküvőszervezés. Köztudott, hogy az aki szereti amit csinál jó is abban. Ez Gáborra is igaz. Kreativitása, maximalizmusa biztosítja az esküvő sikerét, melyet megannyi hálás és boldog pár és köszönőleveleik sokasága tanúsít.

SZOLGÁLTATÁSAINK
Mi az amit nyújtunk?

Teljes körű esküvőszervezés, a helyszíntől a meghívó tervezésen és gyártáson keresztül egészen a produkciókig. A házasulandóknak csak egymással és szeretteikkel kell foglalkozniuk.
Miért kellene esküvőszervező, hiszen helyszínt, dekorációt, ételt, italt, bárki tud rendelni?!
Több érvünk is van, hogy miért is jó ha a szervezést egy profi végzi.

• Nyugalom
(Nincs idegeskedés, álmatlan éjszakák,hiszen tudja, hogy mi mindent elintéznünk, megszervezünk)
• Kontrolálható költségek
( Tudjuk mi az ami kell, és mi az ami nem, így nincsenek felesleges kiadások)
• Hozzáértés
( Több esküvő megszervezésével a hátunk mögött ismerjük a buktatókat)
• Kreativitás
( Minden általunk szervezett esküvő más, mert ötleteink tárháza kifogyhatatlan)
• Jó árak
( Több esküvő több kedvezmény, mi volument viszünk a szolgáltatóknak ezért jobb árakat kapunk.)

Miben különbözünk a többi esküvőszervezőtől?
Szívvel lélekkel azon vagyunk, hogy a nagy nap valóban emlékezetes legyen, ezért saját kreativitásunkat, szakmai hozzáértésünket és tapasztalatainkat is felhasználjuk a felejthetetlen élmény érdekében.

TOVÁBBI ELŐNYÜNK…
Saját dekorációs csapattal rendelkezünk, ezáltal árképzésünk kedvezőbb a fiatal pár számára mint versenytáraink árai. A dekorációért nem kell teljes árat fizetnie ügyfeleinknek, azt bérelhetik tőlünk.

Ha mi szervezzük az esküvőt akkor a Menyasszonynak és a Vőlegénynek csak az a dolga az esküvő előtt és az esküvőn, hogy jól érezze magát. A szervezéssel járó idegeskedést pedig ránk profikra hagyhatja. Mindenben az ifjú párt segítjük legyen szó a ruha kiválasztásáról, vagy éppen a meghívók tervezéséről. Számunkra az a fontos, hogy ez a különleges esemény a házasulandók számára életük egyik meghatározó pozitív élménye legyen.

KÖLTSÉGEK
Az ArtMax minden esetben 0-100 főig 50.000 Ft +Áfa szervezési díjat kér szolgáltatásaiért.
100 fő felett, egyéni megállapodás alapján számoljuk ki a szervezési díj összegét, amit az első egyeztetés után a részletek ismeretében kalkulálunk ki.
Ha belegondol ez csak egy jelképes összeg,hogy érezze a súlyát munkánknak, hiszen egy esküvőt legalább 5 hónappal az esemény előtt el kell kezdeni szervezni.

PARTNEREINK
Minden esetben csak minősített partnerekkel dolgozunk együtt. Ez azt jelenti, hogy beszállítóink már több nagyobb létszámú rendezvényen dolgoztak cégünknek.

JAVASLATAINK
Először meg kell határozni, hogy pontosan kiket szeretne meghívni az ifjú Pár. Ez után a helyszínt kell kiválasztani, mivel a jó helyszínek hamar elkelnek. Ha a helyszín megvan akkor utána már lehet azon tanakodni,hogy milyen lesz a dekoráció vagy az étel, illetve milyen zenekar vagy produkció legyen.

SZERVEZÉS MENETE
  1. Házasulandók írásbeli szándéknyilatkozata melyben megbízzák az ArtMaxot, hogy esküvőjüket megszervezze.
  2. ArtMax helyszínjavaslatot tesz írásban, amiből a házasulandók kiválasztják a megfelelőt.
  3. A kiválasztott helyszínre vonatkozó Catering, dekoráció, produkció, zenekar kiválasztása, vagyis az esküvő pontos paramétereire az ArtMax teljes körű ajánlatot ad.
  4. A házasulandók írásban – szerződés – megrendelik a leegyeztetett és elfogadott költségű esküvőt az ArtMaxtól.
  5. Az ifjú Pár az esküvő előtt 4 hónappal kifizeti ArtMaxnak az esküvői költségek 50%-át.
  6. Az ifjú Pár az esküvő előtt 1 hónappal kifizeti az esküvői költségek további 30%-át.
  7. Az ifjú pár az esküvő előtt 10 nappal kifizeti az esküvői költségek fennmaradó 20%-át.
  8. Esküvő napja – ArtMax az írásban leegyeztetetteknek megfelelően leszervezi az esküvőt.