Tevékenységi területeink
Rendezvényszervezés Incentív ki és beutaztatás |
Btl |
|
|
- Céges rendezvények
- Csapatépítő programok
- Nyílt fogyasztói rendezvény
- Konferencia, kongresszusszervezés
- Divatbemutatók, szépségversenyek
- Road-showk
- Kulturális rendezvények, fesztiválok
- Sportrendezvények
- Kiállítások
- Sajtótájékoztatók
- Megnyitók
- Céges gálák, Bálok
- Szemináriumok
- Incentív ki és beutaztatás
|
- Sales promóció, országos fogyasztói promóció
- Arculattervezés, grafikai munkák
- Public Relations
- Értékesítési csatorna specifikus aktivitások
- B2B aktivitások
- Hűség aktivitások
- CRM programok
- DM kampányok
- Field Marketing aktivitások
- POS
- Kategóriafejlesztési programok és eszközfejlesztés
|
Mi az, amit mi tudunk és más nem a piacon? bővebben »
Gondoljon bele, hogy az élmény egyszeri és megismételhetetlen, ahogyan egy esküvő, egy különleges nyaralás, vagy éppen a világ legnagyobb sporteseménye az OLIMPIAI JÁTÉKOK.
Olyan egyedi szolgáltatást nyújtunk Önnek, melyre ha visszagondol akkor mosoly jelenik meg az arcán, és sóvárogva várja a következő esemény időpontját.
Rendezvényszervezés
Az eseménymarketing számunkra nem csak egy rendezvény megszervezése, hanem a marketing stratégia szerves része, ezáltal – a szórakoztatáson kívül – fontos célja és funkciója van. Teljes körű szolgáltatást nyújtunk: stratégiát, koncepciót, tervezést, szervezést, lebonyolítást-megvalósítást, értékelést.
Cégünk a rendezvényszervezés minden területén maximálisan rugalmas és kreatív. Minden rendezvényünk egyedi és kifejezetten az adott ügyfél részére készítjük személyre szabottan, a legapróbb részletekre kiterjedően.
Bármilyen rendezvényről legyen szó: kisebb létszámú partnertalálkozókról vagy éppen egy nagy létszámú nyíltfogyasztói rendezvényről. Számunkra az ügyfél elégedettsége a legfontosabb, hiszen élményt nyújtunk.
Minden rendezvénytípus megszervezésében otthonosan mozgunk.
Promóció
A promóció ugyanolyan marketingkommunikációs eszköz, mint az eseménymarketing, a PR, vagy az incentive utaztatás.
Egy promoció során egy céget, terméket, vagy egy adott brandet úgy ismertetünk meg jobban és szélesebb körben, ha olyan aktivitásokba vonjuk be az adott célcsoportot, melynek során közvetlen közelről ismerheti meg a terméket, vagyis ezzel a direkt kapcsolattal ösztönözzük a vásárlót vásárlásra.
Ennek nagyszerűségét több cég is felismerte, ezért egy sima kóstoltatás, vagy termékismertetés, a vásárló szemében összefolyik a többi 100 hasonló aktivitással.
Az ArtMax éppen ezért kollégái kreativítását kamatoztatja ezen a területen is, így újabbnál újabb ötleteket és javaslatokat tesz ügyfeleinek, mellyel kiemelkedhetnek a versenytársak közül, illetve sikeresen megtarthatják piacvezető poziciójukat. Fontosnak tarjuk, hogy a cég minden kommunikációja egy üzenetet sugalljon, azaz illeszkedjen egymáshoz.
Incentive utaztatás
A Balatoni vitorlázás és az Amerika Kupán - Világ legnagyobb vitorlás versenyén - való részvétel között óriási különbség van. Több száz vitorlázni tudó ember vágyálma egy ilyen versenyen való részvétel, mégis igen keveseknek adatik meg, hogy életükben egyszer vagy kétszer részt vegyenek egy ilyen versenyen.
Mindegyik vitorlázás, de nem említhetőek egy lapon. Ugyanilyen különbség van az Incentive utazás és egy sima nyaralás között is. Ön melyiken venne részt szívesebben?